Thursday 3 March 2016

CLARINS VS. TOO FACED MASKARE



Volim da pišem o maskarama! Volim da uporedjujem njihove performanse, četkice, njihove efekte na trepavicama, da li ih slepi ili produži, da li se razmazuje ili daje samo volumen, da li vredi ili je bolje zaobići kupovinu. 
 O toj ljubavi takodje dovoljno govori i činjenica da mi je ovo treći post (OVDE i OVDE) koji se bavi maskarama, a da već imam u glavi plan za sledeći. Danas su mi predmet interesovanja Too Faced Better than sex (dalje BTS) i Clarins Wonder perfect mascara (dalje WPM) :). 

Ovaj post sadrži dosta teksta ali još više fotki, pa će vam oduzeti nešto više vremena od uobičajenog - da ne bude da vas nisam upozorila :)





Obe ove maskare dolaze u uobičajenom pakovanju, s tim što je BTS dodatno pakovana u kutiju u kojoj se nalazi i prospekt tj. specifikacija proizvoda.




Clarins na svom američkom sajtu piše sledeće - multidimenzioalna 3-u-1 maskara obuhvata trepavice od korena do vrha, obezbedjujući maksimalnu dužinu, uvijenost i volumen. Trepavice izgledaju neverovatno glamurozno, uz intenzivnu boju i dugotrajni efekat. Zahvaljujući Wonder-perfect kompleksu, doživećete vidljivo gušće, duže, uvijenije i intenzivno obojene trepavice nakon samo jednog sloja. Kao glavni sastojak izdvojen je pirinač :)

Too Faced nije ni najmanje skroman te kaže da su na osnovu istraživanja medju potrošačima zaključili da ova maskara obezbedjuje 1,944% više volumena, te da je 100% ispitanika imalo duže trepavice i dramatičniji volumen, 93% je videlo da su im trepavice uvijene od korena do vrha, a 90% je imalo drmatičan izgled sa samo jednim slojem. Maskara takodje sadrži polimere koji omogućavaju celodnevno nošenje, ekstrakt senegalskog bagrema koji hrani trepavice i zadržava uvijenost i peptide koji obezbedjuju intenzivnu crnu boju. (Izvinjavam se ako mi prevod nije na najvišem nivou, amater sam ;) )


Obe ove maskare spadaju u viši cenovni rang i i koštaju oko 3.200 rsd (s tim što je TF u SAD košta 23$, što je  skoro 1.000 rsd jeftinije).




Bočica WPM je nekoliko centimetara duža od BTS, a za toliko je duža i drška četkice. Inače je WPM maskara duža i od većine drugih, pa je trebalo malo vremena da se naviknem na nju. 
Takodje, ono što odlikuje BTS dršku, ali i celu maskaru je to što je znatno teža od ove, ali i svih ostalih maskara, pa je i tu bilo potrebno izvesno prilagodjavanje. Ne mogu sa sigurnošću da tvrdim, ali mi pakovanje BTS deluje kao da je metalno, zbog čega bi moglo biti i teže.

Wonder perfect maskara je u početku imala prilično tečnu strukturu što mi se nije preterano svidelo. Trebalo mi je malo vremena da se uhodam kako ne bih imala slepljene trepavice sa gomilom proizvoda, ali na sreću to je trajalo kratko. Naime, kako je vreme prolazilo maskara je bila sve bolja i bolja, čak i danas nakon više od četiri meseca mogu reći da je na vrhuncu zadatka. 
Sa druge strane Better than sex je od početka imala srednju ka suvljoj formulaciji što je omogućavalo zadovoljavajući efekat od samog starta. Nisam primetila da se imalo značajnije osušila tokom ova dva meseca korišćenja. 




WPM dolazi u količini od 7 ml, koristim je već četiri meseca, i još joj se ne nazire kraj. 
BTS sadrži 8 ml proizvoda i koristim je dva meseca. 
Iako imam bar još 2-3 maskare, uglavnom koristim ove dve na smenu.




Obe maskare imaju četkice iste dužine koje su sastavljene od klasičnih dlačica (dakle nisu silikonske), ali različitog oblika, kao što možete videti na uporednom prikazu. Mislim da nema potrebe da opisujem svaku četkicu ponaosob, pa ću se baciti na njihove performanse. 

I WPM i BTS se jednostavno koriste, lepo obuhvataju trepavice i nanose proizvod od korena do vrha, kao što i obećavaju. Ipak, mislim da je to više stvar veštine i iskustva korisnika, nego posebna specifičnost neke maskare i da se sa svakom to može postići.
Prednost BTS maskare u odnosu na konkurenta je to što lakše i jednostavnije dopire do spoljnih trepavica. Ne znam kako vi, ali meni nekako srednji deo trepavica uvek bude najlepši, dok spoljni uglovi ostanu blago "zanemareni" ako im ne posvetim malo više dodatne pažnje. 
E, pa sa BTS maskarom se to ne dešava jer krajevi četkice koji su širi u odnosu na sredinu to sprečavaju, dok je sa WPM potrebno ipak malo više "manipulisanja".

Što se tiče "kolateralne štete" pri nanošenju maskare, tj. da li umažem okolne površine - kapke, nos :) ... tu nema pravila. Nekad se umažem kao dete sa obe, nekad ni sa jednom, što verovatno zavisi od toga na koju sam nogu ustala :)

E, sada je vreme da se predje sa teorije na praksu, tj. na konkretne prikaze efekata ovih maskara. Na prvoj fotki, bez maskare, trepavice su uvijene da bi mogli videti sa kojom osnovom počinjem :) 

(moje oči su VELIKE i spadaju u "deep set" kategoriju, pa sam morala malo da ih "skratim" na fotkama, zbog čega su moooožda malo čudne :) )





Prvi sloj obe maskare je sasvim dovoljan za nekoga ko ne želi dramatičniji izgled, već samo blago naglašene trepavice. Efekat obe maskare je manje više sličan, lepo ih razdvoji, oboji, da malo dužine i gustine, i pripremi za drugi sloj. 



Drugi sloj je već trenutak kada se vidi razlika, a ona se ogleda u tome što WPM maskara pored volumena, daje i značajnu dužinu, dok BTS ostaje samo na gustini i to pri korenu trepavica, bez dužine. 
Dakle, WPM daje i dužinu i gustinu, bez slepljivanja, dok BTS daje samo gustinu, malo veću od WPM, ali uglavnom uz koren, pri čemu ostavlja "mrve" maskare na trepavicama što ne izgleda baš simpatično. 




Iako retko stavljam tri sloja, ovde se najbolje vide efekti obe maskare - dužina i gustina WPM, i gustina BTS, ali bez neke značajnije dužine.

Dakle, da rezimiramo - Wonder perfect maskara mojim trepavicama omogućava sve ono što im je potrebno - i gustinu i dužinu bez slepljivanja i razmazivanja, dok im Better than sex daje samo gustinu (najviše pri korenu) i nedovoljno dužine, a takodje ne slepljuje niti se razmazuje na gornjim trepavicama.

Ono što mi se ne svidja kod WPM je što je u početku dosta "mokra" i treba joj malo vremena da dobije pravu gustinu, dok mi se kod BTS, pored nedovoljne dužine, ne svidja to što ostavlja "mrve" na trepavicama, što se trusi tokom dana i što nije baš adekvatna za donje trepavice jer se preslikava (što mi se inače prvi put desilo sa nekom maskarom). Osim toga, trepavice koje ste prethodno uvili pod BTS  maskarom hoće tokom dana da se spuste i izravnaju.



I za kraj da kažem da se WPM skida malo lakše od BTS, pri čemu se ona samo svuče sa trepavica, dok je za BTS potreban koji sekund duže i spada u grupu maskara koje se otapaju. 
(Već sam objašnjavala da maskare ne skidam na klasičan način vaticom, jer mrzim kad mi se razmaže oko očiju, već nakvasim trepavice, sačekam koliko je potrebno da operem zube i onda samo svučem maskaru sa trepavica  izmedju palca i kažiprsta). 

Kao što sam rekla, cena ovih maskara je oko 3.200 dinara, što nije nimalo jeftino, posebno za nas koji živimo u Srbiji. 
Clarins maskaru sam dobila kao poklon, a Too Faced, koja je inače jedna od globalno najpopularnijih maskara i jedna od najomiljenih medju blogerkama, sam planirala mesecima da kupim jer me baš interesovalo da li je zaista TOOOLIKO dobra, ali mi je iskreno bilo žao dati toliki novac. 
Na sreću, Deda Mraz V. je bio ljubazan, pa mi je nju doneo za Novu godinu :)

Iz ove perspektive, ako bih rešila da dam više od 3.000 dinara za maskaru, opredelila bih se za Clarins jer je u ovom duelu ona odnela pobedu. 
Ni Too Faced nije totalna katastrofa, daleko od toga, ali za taj novac sam očekivala više.


Ako nemate toliko para, ili vam je žao (kao i meni) da ih date za maskaru, ne budite očajni jer zaista ništa spektakularno ne propuštate. Na sreću, postoji mnogo dobrih drogerijskih maskara koje koštaju i manje od 1.000 rsd, a jednako su dobre i efikasne. 

Do čitanja :)


PS. I to ime "Better than sex".... mislim, stvaaaarno... :)







2 comments:

  1. Najbolja maskara koju sam ikada probala bila je Ives Saint Laurent u boji. Zapravo je bila crna, a blago se presijavala na ljubičasto. Jedno nanošenje je bilo dovoljno, izuzetno je gusta i pigmentovana, a lako se skida. Dobila sam je i nigde više nisam videla da može da se kupi. Pakovanje je u zlatnoj boji. Ako neko nađe, nek javi ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam još probala YSL maskare, tako da ne znam koja bi mogla biti u pitanju. Jesi proveravala na zvanicnom sajtu? Mozda je nadjes tamo pa proveris gde ima da se kupi :)

      Delete