Monday 25 April 2016

PRAZNITETI #7



Prošlo je već previše vremena od poslednjeg posta, ali kad posao "stisne", nešto mora da trpi. U ovom slučaju, na moju veliku žalost, to se desilo sa blogom.

Kesa sa praznim ambalažama potrošenih proizvoda je već počela da preliva, pa sam rešila da se "rešim" najpre toga.



CLARINS wonder perfect mascara - Slobodno mogu reći da je ovo jedna od najboljih maskara koje sam ikad imala. Detaljno sam je predstavila i uporedila sa čuvenom Better than sex maskarom OVDE.

ALVERDE make-up korektor - Nisam sigurna da sam ovakav proizvod videla kod drugih brendova, ali mogao bi im biti inspiracija. Već koristim drugi, a u zalihama je i treći korektor. Izuzetno koristan proizvod o kome je više reči bilo OVDE.



WHITE GLO pasta za zube - Pasta za zube zaista nije nešto što bi se inače našlo na kozmetičkom blogu, ali ova je bila deo onog čuvenog kompleta za izbeljivanje zuba. Pasta kao pasta je OK, ništa posebno, ali sve ostalo je bilo samo bacanje para. I o tome će biti više reči i fotki...

OLIVAL ekstra hidratantna krema - Odlična, OD-LI-ČNA krema za zimski period, kako za suvu, tako i za mešovitu kožu, ali i kao podloga za puder. Žao mi je što sam propustila da uradim detaljniju recenziju, jer s obzirom na to da je prošla zima bila prva tokom koje moje lice nije imalo suvih površina, zaista to zaslužuje. 

HVARSKI MELEM smilje - Univerzalni proizvod koji sam koristila u svakoj nezgodnoj situaciji - bilo da je opekotina, ogrebotina, oguljotina... ili neki od  ostalih kožnih problema iz izveštaja Nade Macure :)



GARNIER essentials refreshing eye make-up remover & CLARINS instant eye make-up remover - Zadovoljna sam i sa jednim i sa drugim, nije bilo nekih većih razlika, pri čemu Clarins ima malo lepši miris. 



MULLER body&soul krema za ruke - Sasvim pristojna krema za ruke Milerove robne marke Body&soul. Brzo se upijala, nije ostavljala ruke lepljivima, ali nije ni za neke zahtevnije probleme sa kožom na rukama.

HIP dečija krema - Ova krema je dosta hvaljena po blogovima jer nema mineralnih ulja, parabena, konzervansa... Medjutim, meni nije odgovarala jer, osim što mi je isušivala kožu, nakon nanošenja sam imala osećaj zatezanja na licu, kao da sam stavila neku masku sa belancetom. I verovatno nije problem do kreme, nego do mog lica koje baš i ne voli prirodnu kozmetiku :( 
Na kraju sam je koristila za ruke, ali se ni tu nešto nije proslavila. 



365 DELHAIZE pena za brijanje - Godinama već koristim samo ovu penu za brijanje jer se za svega 200 rsd (ili oko 200) dobije izuzetno kvalitetan proizvod. Kome nije bitno da koristi neke fensi-šmensi pene i gelove za brijanje, neka proba ovu :) 

MEI LAB badem ulje pena za tuširanje - Ideja pene za tuširanje mi je bila privlačna, mislim i dalje je, ali ne u vidu ovog proizvoda. Iako na deklaraciji piše da sadrži 15% bademovog ulja, to nisam primetila jer mi je koža posle tuširanja bila grozna, kao da sam je oprala sapunom. Da ne pominjem činjenicu da sadrži čak pet različitih parabena, dakle verovatno sve koji postoje na svetu :)
Dakle, u kantu ide skoooro celo pakovanje....

NIVEA pena za kosu - Kupljena pre više godina, u momentima inspiracije za frizuru... Korištena tek nekoliko puta... Sorry, but bye, bye...



AVON little black dress body cream - Desilo se čudo, slobodno mogu reći - naime potrošila sam CELU kremu za telo pre nego što joj je istekao rok trajanja :)
To je zaista retkost, ali ovu sam koristila sa uživanjem jer em lepo neguje kožu, em miriše skoro pa savršeno :) 

YVES ROCHER body lotion - Na OVOM linku je malo više rečeno o ovom losionu koji nije bio te sreće da ga potrošim celog. Zaista nemam naviku, a na sreću ni potrebu da se mackam posle svakog tuširanja, te su losioni/mleka/kreme za telo nešto što redovno zaobilazim pri posetama prodavnicama (bar na nečemu da uštedim :) ) 



NEUTRO ROBERTS derma zero deo stick - Svi detalji su na OVOM linku i mogu samo dodati da sam ga sa zadovoljstvom potrošila, i da ću ga verovatno ponovo kupiti. 

BIONSEN dezodorans - Tekst o ovom dezodoransu je jedan od najčitanijih na blogu, a možete ga naći na OVOM linku. Videla sam da se Bionsen dezodorans ponovo pojavio u DM-u. Ovaj tekst je pisan pre godinu i po dana i ostavljam mogućnost da je proizvodjač možda nešto menjao u sastavu.



LOKO KOZMETIKA serum za kosu - Osim raznih losiona posle tuširanja, još jedina kategorija proizvoda na kojima mogu uštedeti su oni namenjeni kosi. Toliko sam se puta uverila da mi je treba ništa osim šampona i regeneratora, ali ne vredi... volim da probam :) 
Tako sam kupila i ovaj serum koji u sastavu ima ulja jojobe, pšeničnih klica, makadamije, kajsije i ylang-ylang. Lepa mi je kosa bila posle njega, ali nisam ga redovno koristila, a u medjuvremenu je istekao rok i promenio je miris, pa se moramo rastati :) 

NATURA SIBERICA regenerator za kosu - I najzad dođosmo do jedne od najvećih muka medju ovim praznitetima :) Ovaj regenerator je imao toliko težak miris, da je to bilo neverovatno, a kao za baksuz kupila sam ga u pakovanju od 400 ml. Ne smem ni da kažem na šta me miris podsećao, ne bi bilo lepo. 
 Bez obzira na to što je bio prilično dobar i efikasan, jedva sam čekala da ga potrošim, i nikad više ne kupim. 

Do čitanja :)



2 comments:

  1. Gde si kupila 365 penu za brijanje? Hvala unapred :) Kristina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imas u skoro svakom Maxiju, ali mislim da je najjeftinija u Tempu :)

      Delete