Sunday 18 January 2015

NOVA TURA, NOVA AVANTURA #3



Prošla su već dva meseca od poslednjeg posta sa novitetima tokom kojih se skupila lepa gomilica stvari. Kao i uvek, podjednako ima i dekorative i preparative...Nešto sam u medjuvremenu recenzirala, pa ću pored ostavili link do teksta.



BALEA 
Pena za čišćenje lica

ALVERDE
Dvofazno sredstvo za skidanje šminke


 BALEA - Kaže proizvodjač: pena sa ekstraktom kašmira (?!), bez sapuna, sadrži hidrantnu formulu sa Provitaminom B5 i štiti od isušivanja.
Lepo zvuči, nadam se da tako i deluje.
DM 100 ml 299 rsd


ALVERDE - Najpre sam se uhvatila za dvofazni Garnier koji sam već koristila i koji je ok, ali mi je onda pogled pao na Alverde koji je i završio na kasi. Presudili su i pakovanje i boja :)
Istina, nisam baš sigurna da li je samo za oči, jer nigde nije precizirano za koji deo lica je namenjen... Tako da ću ga koristiti kako mi u tom trenutku bude odgovaralo.
DM 100 ml 299 rsd


MARIGOLD
Arganovo ulje 



U pitanju je, kako piše na pakovanju, organsko, hladno cedjeno, nerafinisano arganovo ulje iz Maroka. Kupljeno je u trenutku kada više nisam znala šta da radim sa totalno dehidriranim licem, posebno obrazima. Koristila sam nekoliko puta u kombinaciji sa Vichy termalnom vodom. Utisci su mi još uvek podeljeni i ne znam šta da mislim. Trenutno stoji po strani, mada mi je u planu da ga još koristim. U svakom slučaju, ako se ne pokaže dobrim za lice, uvek se može staviti na kosu. 
30 ml


BALEA MED
Ultra sensitive noćna krema 



 Da napomenem odmah na početku da sam i dalje u potrazi za savršenom kremom. 
Balea med nisam još koristila, a namenila sam je za dnevnu upotrebu ispod pudera. Nije da imam prevelika očekivanja, ali nada postoji :). Ne sadrži parfem, boje, konzervanse, eterična ulja, gluten  i paraben.
DM 50 ml 230 rsd (bila je akcija na sensitive proizvode u DM-u)


AFRODITA
Mleko za telo Jojoba oil


Mislim da je dovoljno reći - i miris i nega :)

DM 250 ml 349 rsd


DOVE 
Invisible dry


Dezodorans koji je kupljen po ko zna koji put i koji uvek imam u zalihama. Nije najzdraviji, ali je zaista efikasan i koristim ga prilikom putovanja, kad god znam da ću imati dug i izuzetno naporan dan.


AURA
Prime ME!


Aurin prajmer na bazi vode, sedefasto bele boje, podnošljivog mirisa. Ostavlja lagan sjaj na koži, ali nisam baš sigurna koliko to ima efekta ispod pudera. ( I dalje sam u potrazi za zamenom za MAC strobe, mada mislim da će ipak on na kraju doći u moje ruke :) )
Lilly 30 ml


BOURJOIS 
Healthy mix tečni puder No.55

MAYBELLINE
Super stay better skin tečni puder No.30


BOURJOIS - Ovo je prva stvar skinuta sa wish liste, zahvaljujući Deda Mrazu koji je došao za ovu drugu Novu godinu. Već sam ga koristila ranije, u najtamnijoj nijansi posle letovanja, a i toliko je recenzija o njemu da nisam sigurna da imam bilo šta da dodam. 

MAYBELLINE - u jednom trenutku blogosfera je bila zatrpana recenzijama ovog pudera. Tada sam ga zaobišla, jer nisam više mogla da ga vidim ni na slici, medjutim kada se nedavno našao na baš privlačnoj akciji ostalo mi je samo da izaberem boju.


NYX
Rumenilo PB11 Taupe


E, ovo je jedan od onih proizvoda koji je kupljen pod uticajem bjuti blogova. Nije ni otpakovan zbog slikanja, a uzet je pre nego su podigli cene, za 658 rsd


BOURJOIS
Poudre de Riz de Java 


Ovo mi je najdraži proizvod od svih koji su deo Nove ture. Obilazila sam ga kao mačka vruću kašu, sve dok nije skinut sa wish liste zahvaljujući napred pomenutom Deda Mrazu. Još kako će biti napisana recenzija i uopšte me ne interesuje što ih već ima onoliko. 



ESSENCE
Hello autumn multi colour powder


Multi kolorni multi praktik :) Kao puder, bronzer, highliter... Mogućnosti su razne. Volim sve na njemu. Nažalost, deo je LE kolekcije. 
DM 10g 469 rsd


ESSENCE 
Olovke za usne 06, 07, 12, 14 


Prve tri su recenzirane OVDE, a četvrta lepotica je tek pristigla.
DM, Lilly 129 rsd


ESSENCE 
Come to town 02 Naughty or nice? eye pencil




Metalik olovka za oči izuzetno neobične boje, deo je LE kolekcije. Ni sama nisam sigurna kako mi je uopšte zapao za oko jer nisam ljubitelj ovakvih nijansi. Uzimala, pa vraćala... dvoumila se... i kupila....
Lilly 289 rsd


RIMMEL 
olovka za obrve 004 black brown


Ove olovke koristim više od 10 godina... nadam se da to sve govori. 
M drogerie oko 200 rsd


AVON 
super shock gel eyeliner black


Ovo je totalno oduševljenje. Neću mnogo da pričam, uskoro će post o ovoj i još jednoj nijansi. 


Čestitiam svima koji su izdržali do kraja. 
Da li ste probali neki od ovih proizvoda? O kome bi ste voleli da čitate detaljnije?

Do čitanja :)






4 comments:

  1. Sve je lepo:) Probala sam sve Essence liplinere sa slike sem FF nijanse,Rimmel olovku za obrve (najbolja je,bez premca) i Supershock gel eyeliner koji je savrsen. Razmisljam o kupovini Aurinog prajmera (silikonski mi ne prijaju) i Taupe rumenila,a zanima me ova Balea pena u tubi,nisam je spazila u DMu,pa eto,kad budes mogla,napisi utiske o njoj. Hvala:) Kristina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Kristina, potrudicu se da Balea pena uskoro bude predstavljena na blogu. Drago mi je da delimo isto (pozitivno) misljenje o vise stvari :)

      Delete
  2. Namjeravam si kupiti NYX Taupe rumenilo zbog toga što želim njime konturirati pa mi javi rsviđa li ti se i je li dobar za tu namjenu! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moze...i ja sam ga uzela upravo za konturiranje, pa ti javim kako se pokazao :)

      Delete