Wednesday 18 February 2015

AFTER PARTY



Ovaj post posvećen je svim losionima/buterima/sufleima kojima volim da se mackam posle tuširanja. Logičan je nastavak prethodnog (KLIK) u kome sam pisala o tuširalicama. Takodje, ovde, kao i u "Ćošku kade" bavim se samo proizvodima koji su u upotrebi. Oni koji su u ormariću će strpljivo sačekati svoj red.


AVON PLANET SPA
Thailand lotus flower souffle


Pojam sufle je do sad uglavnom bio vezan za kolač koji volim, a od pre nekog vremena i za jako dobar proizvod za negu kože. 
Sedefasto bele boje i izuzetno intenzivnog mirisa, sufle je bio pravo iznenadjenje. Lako se nanosi i brzo upija - dok namažem jedan deo tela, na drugom je koža već popila svoju dozu, nakon čega ostaje savršeno glatka. Ipak, pod rukom se, posle nanošenja može osetiti lagano lepljiv film.
Miris, koliko god da je intenzivan, postepeno nestaje, dok zaštita na koži ostaje i 24 sata nakon nanošenja.
Zaista odlično neguje, ali ne bih ga preporučila za suvu kožu tokom zime.
Minus mu je to što u sastavu ima parabene.


AVON PLANET SPA
Perfectly purifying body butter Dead Sea minerals


Mislim da je ovo moj prvi proizvod koji u nazivu ima naziv "puter" i upravo zbog te reči dugo vremena je bio skrajnut. 
Naime, davno, davno sam dobila Nivea mleko za telo (ono u teget četvrtastoj bočici) i trebala mi je čitava večnost da se namažem, jer je bilo neverovatno gusto i teško se "razmazivalo" po koži. Posle te traume :), u širokom luku sam izbegavala sve što se ne zove losion - apsolutno sve.
E, onda sam dobila ovaj proizvod na poklon... i ostalo je istorija :)))

Avonov puter pakovan je u teglicu od čvrste plastike, koja više podseća na ambalažu nekog prehrambenog proizvoda, nego na kremu za telo. Nažalost, kako me priroda zakinula za sposobnost opisivanja mirisa, mogu samo reći da je dosta intenzivan, pomalo oštar  i nekako osvežavajuće neobičan.
Kožu ostavlja savršeno nežnom i nahranjenom, a iako je gust, sasvim lako se maže po koži. 
Takodje, preporučila bih ga za večernju negu, jer, iako se brzo upija, nakon nanošenja pod rukom se može osetiti lagani sloj kreme. 
Kada je reč o negativnim aspektima proizvoda, oni su uglavnom vezani za sastav jer je na drugom mestu mineralno ulje, a sadrži i parabene. 
Inače, jedino što je zajedničko ovom proizvodu i Mrtvom moru je morska so koja se ovde nalazi na poslednjem mestu liste sastojaka.


DOVE BODY LOTION
Shea butter & Vanilla


Sa ovim proizvodom imam love-hate odnos od početka. Naime, ima nekakav miris koji mi se ne svidja, i koji je prilično čudan (dok je krema, koja je bila u setu, sasvim zadovoljavajućeg mirisa). 
Za razliku od Dove tuširalica, koje su pogubne za moju kožu, sa ovim losionom nije bilo nikakvih problema. Lako se maže, solidna je nega, te, što je najbitnije, obavlja posao za koji je namenjen.
Ostavlja blago lepljiv trag na koži nakon mazanja, što ga svrstava u kategoriju proizvoda koji su bolji za večernju negu.
Minus su, naravno, parabeni i petrolatum u sastavu.


YVES ROCHER BODY LOTION
Almond


S obzirom na to da sam prethodna tri proizvoda dobila, pa nisam mogla da obratim pažnju na sastav pri kupovini, ovaj losion sam sama kupovala, ali i pored toga ne znam gde su mi oči bile.
Koliko se sećam, Yves Rocher se reklamira kao prirodna kozmetika, pa ipak ovde sve vrvi od parabena. Ovo mi je nekako baš bilo razočaranje.
Pa ipak, za one koji je obraćaju previše pažnje na sastav, u pitanju je jedan sasvim solidan losion. Takodje, mislim da je bolja varijanta za sezonu proleće/leto, nego za hladnije dane, jer je laganije teksture.
E, sad - ono što može da odbije od kupovine (osim sastava) je miris. Badem je u pitanju i gotovo identično miriše kao dezodorans o kome sam pisala OVDE. Meni se svidja, ali je možda ipak bolje da ga koristite kada ste sami u krevetu, jer ne vrvi od preterane senzualnosti.


AFRODITA BODY MILK
Jojoba oil with shea butter 


Stigla sam do apsolutne zvezde ovog posta i šampiona u svim kategorijama :)
Afrodita mleko za telo sa jojoba uljem i šea puterom savršeno neguje i najsuvlju kožu. Kremast miris mleka koje se lako nanosi na kožu. Brzo se upija i sasvim je OK obući se odmah nakon mazanja jer ne ostavlja ni malo lepljiv ili masan trag.
Takodje, nakon što ga namažem imam osećaj da je koža više zategnuta, čvršća i istovremeno elastičnija nego obično.
Ovo je moj definitivni favorit koji ću verovatno ponovo kupiti.

Da li ste probali neki od ovih losiona? Da li su nam iskustva slična?

Do čitanja :)





4 comments:

  1. Lep post,svidjaju mi se tvoje mazalice :) Nisam probala nijednu od nabrojanih,ali i inace nemam naviku da se mackam jer nema potrebe (zasad), koza mi je normalna i ne trazi neku dodatnu hidrataciju. Ipak,vec neko vreme me zanima ovaj Avonov puter, da li je mastan, koliko brzo se upija itd, tako da su tvoje informacije pomogle :) Kristina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala draga Kristina...baš lepo što ti je moj post rešio dilemu :)))

      Delete
  2. Super izbor mazalica:) Avonove su mi uvijek bile korektne a jako me privuka ovaj YR s bademom jer obožavam miris badema :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam prijatno iznenadjena Avonom :) YR je skroz ok, mada je miris specifican...bas nije za svakog :)

      Delete