Wednesday 10 June 2015

BIOBAZA MICELARNA VODA


Micelarna voda je postala "must" proizvod pri čišćenju lica, bilo da je u pitanju večernja ili jutarnja nega kože. Bez obzira da li sam se taj dan šminkala ili ne, da li mi je veća ili manja količina šminke na licu, upotreba micelarne je nezaobilazan korak u nezi moje kože.

Ovaj put reč je o Biobaza micelarnoj vodi, a o utiscima u nastavku teksta.




Biobaza je linija prirodnih kozmetičkih proizvoda kompanije Magdis koja se nalazi u Zagrebu. Micelarna voda ovog brenda pojavila se na tržištu početkom godine i vrlo brzo je postala jedan od popularnijih proizvoda, zbog čega ju je bilo prilično teško pronaći u radnjama. Ovaj primerak je bio bukvalno poslednji na rafu ne znam kog po redu DM-a koji sam obišla u Zagrebu početkom februara. Po ceni od 50 kuna (oko 6 evra) dobija se 500 ml proizvoda.

Kao što piše na etiketi u pitanju je mix micelarnih vodica sa infuzijom kamilice i krastavca, obogaćenih hijaluronskom kiselinom i mirisom narandže. Ne sadrži parabene, sintetičke mirise i boje.




Biobaza micelaranu vodu koristim svakodnevno skoro mesec dana i jedva da sam potrošila trećinu. Sama tečnost je potpuno providna kada se stavi na tufer, mada je unutar pakovanja blago zamućena. Ima prijatan i osvežavajući miris narandže koji se ne zadržava na koži. Iako proizvodjač kaže da nije potrebno ispiranje nakon upotrebe, moram da se umijem nakon bilo kog proizvoda kojim čistim lice, pa tako i posle ovog.

Kada je reč o najvažnijem aspektu ovog proizvoda, a to je efikasnost - ona je na visokom nivou.
Naime, ovo je postalo jedino sredstvo kojim skidam šminku sa lica. Dakle, pudere, korektore, senke skida bez ostataka (maskara nije obuhvaćena "istraživanjem" zbog potpuno drugačijeg načina skidanja). 
Jedino za šta je potrebno dodatno, da ne kažem jače sredstvo za skidanje, su crne olovke i gel eyelineri. S obzirom na to da zbog nedostatka vremena pri spremanju za posao retko stavljam eyeliner, micelarna je jedino što koristim za skidanje šminke.

Ono što mi se posebno svidja kod ovog proizvoda je pakovanje, tačnije doziranje. 



Na vrhu boce nije klasičan otvor, već... tanjirić (?!) sa rupicama na koji je potrebno staviti tufer i lagano potisnuti na dole. Ovde je potrebno obratiti pažnju da pritisak ne bude prejak jer to može rezultirati većom količinom proizvoda koja će proći kroz tufer i ostati na prstima. Nadam se da ste me razumeli :))



Biobaza micelarna nije izazvala nikakve probleme na mojoj koži. Nakon skidanja šminke, koža je čista i glatka, a na peškiru ne ostaju nikakvi tragovi pudera.

Zaista nemam nikakvih primedbi na ovu micelarnu.
Možda da napomenem da sam na početku korišćenja imala blagi osećaj žarenja u očima čiji je intenzitet zaista bio zanemarljiv. To se ponavljalo svega nekoliko večeri zaredom, a onda je prestalo. 

Ovo je za sada jedini Biobaza proizvod koji sam probala, ali verujem da će ih biti još. Takodje, ne bih imala ništa protiv ni da se pojave na srpskom tržištu.

Da li ste probali ovu micelarnu? Koji Biobaza proizvod biste mi preporučili?

Do čitanja :)



2 comments:

  1. Probala sam ovu micelarnu, točnije bočica mi je pri kraju. Slažem se s tvojim dojmovima, odlična mi je bila, osvježavajuća za lice i efikasna u skidanju šminke. Također sam imala problem na početku s peckanjem ali je to jako brzo nestalo. Palac gore Biobazi za ovo! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da se i tebi svidja ova micelarna :)

      Delete