Friday 24 July 2015

PILING ZA USNE "KISI KISI" - LOKO KOZMETIKA



Piling za usne definitivno nije najneophodniji kozmetički proizvod, ali je itekako praktičan. Posebno ako se ima u vidu da je obično "hitno" potreban baš u trenucima kad nemamo vremena da same nešto mutimo u kuhinji. 
Ranije sam se dovijala na različite načine da sredim usne kako bi karmin na njima lepo izgledao, a onda sam na FB naišla na stranu LOKO prirodne kozmetike sa koje sam, pored još nekih proizvoda, poručila i KISI KISI piling za usne.





Piling je pakovan u simpatičnu teglicu i čini ga kombinacija sedam sastojaka - šećera, meda, maslinovog i kokosovog ulja, pigmenta, propolisa i vitamina E. 
Dakle, u pitanju je "sladak" proizvod koji je pogodan i za osetljivije usne kojima možda pilinzi na bazi morske soli ne odgovaraju.



Za tretman je potrebna zaista minimalna količina proizvoda, tako da mi pakovanje od 25 grama dugo traje. Osim toga, koristim ga baš po potrebi - kad osetim da je mojim usnama potrebna dodatna i intenzivinija nega od one koju pružaju balzami i razna "labela".
Nakon pilinga, usne su meke, nežne, i čine savršenu podlogu za bilo koju olovku/karmin.
S obzirom na to da je šećer nešto krupniji nego što sam očekivala (što bi bila i jedina zamerka), potrebno ga je zaista nežno utrljavati u kožu.

Piling mi nije izazvao nikakve iritacije na usnama, a kako ističe proizvodjač propolis koji se nalazi u sastavu ima antivirusna svojstva koja sprečavaju razmnožavanje uzročnika herpesa.

Moja preporuka je da piling koristite uveče ili pre nanošenja bilo kakve šminke jer ulja u kombinaciji sa pigmentom imaju tendenciju da beže sa usana i oboje kožu oko njih, ali se boja ne zadržava i jednostavno uklanja vodom. 

Koji je vaš omiljeni piling za usne?

Do čitanja :)













No comments:

Post a Comment