Saturday 2 January 2016

FAVORITI 2015. GODINE

Na redu je kratak pregled proizvoda koji su mi se najviše svidjali tokom prošle godine i koje ću sasvim sigurno nstaviti da koristim i tokom 2016. 



CATRICE ABSOLUTE MATT - paleta senki je bila jedna od onih za kojima sam najčešće posezala tokom ove godine. Izuzetno je pigmentovana i uz dobar prajmer, senke će stajati nepomično tokom celog dana. Bilo da želite samo malo boje na kapcima i/ili i lagano isticanje pregiba oka, ili večernji, intenzivniji look ova paleta je pravo rešenje.

CATRICE SUNROSE AVENUE 080 - rumenilo koje je kupljeno greškom, na kraju je postalo jedno od najdražih. Satenski finiš, odlično blendanje i prilagodljiva, nešto kao prljavo-roze boja su ono što preporučuje ovaj proizvod.

AURA ČETKICA ZA SENKU - savršen alat za nanošenje senke bez koga ne mogu da zamislim šminkanje. Svakodnevno je koristim, vrlo često perem i nije mrdnula niti ispala ni jedna dlaka. Nažalost, ne mogu da se setim naziva koji je stajao na pakovanju ove četkice, ali Aura nema previše veliki izbor četkica pa je možete lako uočiti (bitno samo da je razlikujete od njihove dvostrane).



MAYBELLINE LASH SENSATIONAL - jedna od retkih maskara koja je od početka do kraja bila sasvim upotrebljiva, bez da čekam da se malo osuši, ili nešto slično. OVDE je rečeno mnogo više :)



AURA CORRECT ME! CONCEALER i BOURJOIS HEALTH BALANCE su bili moji najbolji drugari tokom leta. Zato su zaslužili poseban post na OVOM linku.



AURA ILLUMINATE ME! - tečni hajlajter u nijansi Sunlight je bio ljubav na prvi pogled. Ako se do sada niste susretali sa ovim tipom proizvoda i malo vas je "strah" od izgleda disko kugle, ovaj proizvod je savršen za "probijanje leda". Jednostavno se nanosi i blenda na koži i zaista morate biti madjioničar da preterate sa njim. Koristim ga tako što jednu pumpicu hajlajtera pomešam sa jednom pumpicom tečnog pudera i potom nanosim četkom na celo lice. Naravno, može da se nanosi direktno na kožu bez mešanja, a na vama je samo da izaberete koje delove lica želite da istaknete.



BIODERMA SENSIBIO DS+ - za probleme sa seboreičnim dermatitisom ova krema je moj prvi i jedini izbor, i to ne samo prošle godine. Zašto je to tako saznajte OVDE.



NIVEA CELLULAR PERFECT SKIN EYE ILLUMINATOR- ni dužeg naziva ni manje kreme :). Ne znam kakav je slučaj sa vašom kožom oko očiju, ali moja je razmažena do te mere da nije želela da saradjuje sa većinom krema koje su joj namenjene. Ovo je jedna od retkih, skoro pa i jedina koja joj se svidja pa sam odmah rešila da je ubacim u godišnje favorite, da se ne bi predomislila :)
Koristim je već nekoliko meseci, isključivo ujutro jer je lagano pigmentisana i to za razbudjivanje i smanjivanje nadutosti. Dobra je i kao podloga za korektor. 
Potraga za noćnom se nastavlja :(



BIOBAZA GEL ZA ČIŠĆENJE LICA - jedan od mojih najdražih proizvoda ove godine. Činjenica da mi nije izazvao ni jedan jedini najmanji problem sa kožom, a da sam ga skoro pa potrošila, i dalje me ostavlja u neverici. Ovo je jedan od proizvoda koji uvek treba imati na zalihama. Svoje oduševljenje ovim gelom sam sa vama podelila i OVDE.



ALVERDE KOREKTOR ZA "GREŠKE" PRILIKOM ŠMINKANJA - moja desna ruka prilikom šminkanja... ispravlja sve greške koje nastanu u trenucima nepažnje. Zato je zaslužio poseban tekst do koga možete doći OVDE



BALEA LOSION ZA TELO U SPREJU - otkriće prošlog leta :) Super praktičan i jednostavan, posebno tokom lenjih, letnjih dana. Još uvek bacim pogled na police u drogeriji samo da čekiram da je tu i da budem sigurna da će me čekati i ovog leta. Zavirite OVDE  ako tražite nešto slično. 




HVARSKI MELEM SMILJE - od ogrebotina, preko opekotina i ujeda insekata do žuljeva i svega ostalog ovaj melem je jednom rečju - spasitelj.  


RANDOM FAVORIT


PHILIPS SIJALICA - najbanalniji mogući proizvod bez koga ja više ne bih znala da se našminkam. Ova sijalica toliko verno dočarava dnevno svetlo da je to neverovatno. Samim tim izuzetno olakšava pravilno nanošenje i razmeštanje adekvatne količine različitih boja po licu :) u mračna zimska jutra, bez straha da ćete izaći napolje kao da je maskenbal. 



NAJČITANIJI POST TOKOM PRETHODNE GODINE - osim onog o Maybelline maskari, koji sam već linkovala, to je takodje već šerovani link o Bioderma sensibio kremi.


KOZMETIČKI BREND GODINE - AURA. Pored činjenice da su tri proizvoda ovog brenda zauzela mesto u favoritima, počeli su ozbiljno da prate svetske trendove. I ono što je najvažnije, kvalitet proizvoda je sve bolji i bolji. Ono što bih volela, kad je Aura u pitanju, jeste da povećaju spektar boja senki (po ugledu na Makeup geek na primer). 


Do čitanja :)








2 comments:

  1. Srecna ti Nova godina, da budes zdrava i srecna ! ! Iz posta sam probala i volim Aurine cetkice ( najnovija mi je ona za blendovanje senki, super je ) i Aurin korektor, odlicni proizvodi :). Moji favoriti su i GR Velvet Matte ruzevi ( preporuka ako ih nisi probala ), Aurini tecni mat ( skoro sam kupila prvi i odmah se odusevila, kupicu jos neki :D ) i Loreal kreme za lice. Moram da probam taj Alverdeov korektor, a i ova sijalica me opasno zaintrigirala :D ! Druzimo se naravno i u Novoj godini ! Kristina :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala draga Kristina, sve najbolje i tebi :)
      I meni su nove Aurine četkice odlične - i ona za blendanje i ona veća za bronzer. Pogledaću te ruževe, mada su mi oni generalno najmanje zanimljiv segment šminke...skoro da i nemam na šta da ih stavljam :(
      Hvala što komentarišeš :)

      Delete