Friday 27 March 2015

MAYBELLINE LASH SENSATIONAL MASKARA



Kompanija Maybelline plasirala je na tržište novu maskaru Lash Sensational, koja je od nedavno dostupna i u našim parfimerijama. Kako se navodi na zvaničnom sajtu, maskara treba da omogući produžene, naglašene trepavice koje se šire kao lepeza - od ugla do ugla oka.

Maskara dolazi u prepoznatljivom debeljuškastom pakovanju nedefinisane svetlo-ljubičasto-sivo-ružičaste sedefaste boje :D i ima 9,5 ml. Gumena četkica je lagano zaobljena i čini je 10 redova vlakana različite dužine koja se smenjuju, pa su tako najduža vlakna na vrhu luka.



Sama ideja dužih i kraćih vlakana nije ništa revolucionarno, ali je sasvim dovoljno da me privuče da isprobam maskaru jer i moja omiljena Oriflame Wonder lash funkcioniše na sličnom principu (samo nije savijena). Takodje, nedavno je i Benefit izbacio maskaru slične četkice Roller lash.

Što se tiče konkretnih utisaka, posebno me iznenadila činjenica da je maskara od samog početka veoma laka za korišćenje. Naime, kada promenim maskaru, posebno kada su četkice baš različite, potrebna su mi 2-3 mazanja trepavica da bi mi legla u ruci. Ovde to nije slučaj, već sam od prvog korišćenja dobila zadovoljavajući efekat. Tome je doprinela i formula kojoj ne treba 10 dana da se "malo posuši" pa da postane idealna - ona je takva od samog starta.
Ni tečna ni suva, već baš kako treba.

Maskara je veoma precizna, ne slepljuje trepavice i ostavlja ih intenzivno crno obojenim. Nanosi se tako što se sama četkica rotira - kraćim vlaknima se obuhvati koren pa se lagano rotira dok se pomera prema kraju trepavica i na taj način obuhvati celu dlaku.

bez maskare - jedan sloj - dva sloja

Još jedan pozitivan utisak je to što sam se minimalno umazala po kapcima dok sam je stavljala (što je inače gotovo redovna pojava :) ), a ako pripazim malo više onda sve prodje bez imalo"viškova" okolo.  Dobro je takodje i to što mi ne treba uvijač za trepavice.
Dva sloja su sasvim dovoljna da one ostanu uvijene dok ne poželim da skinem maskaru.

Kada sam već kod uklanjanja maskare, ona se sasvim jednostavno skida sa trepavica. Dok bi se druge rastopile, ona se samo "svuče" sa trepavica zadržavajući "vlaknast" oblik, što je i ilustrovano na slici ispod. Da napomenem da imam specifičan način skidanja maskare koji primenjujem. Naime. trepavice natopim vodom, sačekam nekoliko trenutaka (obično koliko mi je potrebno da operem zube) i onda je skinem tako što je samo "svučem" sa trepavica izmedju palca i kažiprsta, bez razmazivanja oko očiju.
Mali kozmetički trik koji mi olakšava skidanje šminke, mogu reći deceniju unazad. 


Iz svega rečenog može se zaključiti da mi se nova Maybelline maskara veoma svidja i da mi je od samog početka bilo zadovoljstvo da je koristim, a što je najbitnije ni u jednom trenutku nije bilo love-hate odnosa.

Maskara je dostupna u parfimerijama po ceni od oko 700 dinara.

Da li ste probali ovu maskaru? Koja maskara vam je omiljena?

Do čitanja :)

2 comments:

  1. I've been scrolling through your blog posts and I really feel you should be nominated for The Liebster Award. You can find more information on my post right here: zrinnkah.blogspot.com/2015/04/liebster-award.html

    I hope you have a nice day! Zrinnkah xoxo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala draga Zrinka na tagu...uskoro cu i odgovoriti na pitanja :)

      Delete