Sunday 8 November 2015

BIOBAZA - BLAGI GEL ZA OSETLJIVU KOŽU




Danas sam rešila da vreme za blogovanje posvetim jednom divnom otkriću koje koristim svakodnevno više od mesec dana.

U pitanju je Biobaza Blagi gel za osetljivu kožu
Kako proizvodjač navodi na etiketi, gel obogaćen kamilicom i cinkom nežno čisti osetljivu kožu sklonu crvenilu i pojavi bubuljica. 
Iako moja koža ne pati ni od jednog od navedenih problema, sklona je isušivanju pa sam se radije opredelila za ovaj tip proizvoda, nego za one namenjene suvoj. To se pokazalo kao pametna odluka. 
Naime, ranije sam gelove za umivanje mogla da koristim tek 2-3 puta nedeljno, ili po potrebi kad bih imala težu šminku kao poslednji korak u čišćenju lica, dok Biobaza gel koristim svake večeri.




Sam gel je providan i nije parfimisan, u stvari miris podseća na Biobaza micelarnu o kojoj sam takodje imala samo reči hvale. 

Odlično skida puder, rumenilo, bronzer, sve vrste korektora i olovki za obrve. Nanosim ga vlažnim rukama na suvo ili vlažno lice, lagano utrljam dok se stvara blaga pena i potom isperem mlakom vodom.
Jedina mana ovog gela je što ne skida i kompletnu šminku sa očiju. 
Medjutim, meni to ne predstavlja nikakav problem, jer na manji tupfer stavim sredstvo namenjeno skidanju šminke sa tog dela lica, i problem je rešen. 

Posle upotrebe ovog gela lice bude potpuno čisto, ali ne onako da škripi, već nekako meko na dodir, što znači da nije isušeno. 



Kao što piše na etiketi, proizvod ne sadrži parabene, sintetičke mirise niti boje, a detaljniji sastav je moguće videti na fotografiji ispod.



Još jedna od odličnih stvari kod Biobazinog gela je pakovanje. Izuzetno je praktično, čvrsto i najvažnije - spada u kategoriju travel-friendly proizvoda.
U proteklom periodu putovao je sa mnom nekoliko puta u svim mogućim položajima u neseseru/koferu i nije se prosula ni kap.

Ovaj sistem otvaranja takodje omogućava lako i precizno doziranje, te se ne može desiti da izadje više proizvoda nego što biste vi želeli.



Biobazin gel za čišćenje lica je definitivno pravo otkrovenje za mene jer je neverovatno da nije izazvao nikakve nuspojave na koži uprkos svakodnevnoj upotrebi, ne iritira oči niti izaziva peckanje.
Takodje, bitno ubrzava proces skidanja šminke, što je posebno bitno ako se uspavate u dnevnoj sobi pa vam svaki suvišni potez u kupatilu predstavlja dodatni napor.

Šta biste mi još preporučili da probam iz Biobaza asortimana?

Do čitanja :)







No comments:

Post a Comment