Saturday 8 August 2015

PRAZNITETI #4




Došlo je vreme za četvrti po redu post posvećen kozmetici koju sam potrošila u poslednje vreme. Dosta se toga skupilo u medjuvremenu, a o proizvodima za koje sam već pisala konkretnije utiske ostaviću link do posta na blogu.




DOVE Go fresh & Deeply nourishnig, PALMOLIVE Thermal spa Mineral massage gelovi za tuširanje su bili detaljno predstavljeni u OVOM postu. Palmolive je potrošen sa zadovoljstvom, dok sam oba Dove gela sipala u praznu bočicu od tečnog sapuna i koristim ih za pranje četkica.




TAFT lak za kosu - koristim ga da isprskam sveže ispeglanu kosu kako bi se lakše borila sa vlagom. Dugo je trajao, apsolutno se ne sećam kad sam ga kupila.

BALEA piling za telo - više o njemu u OVOM postu. Odličan je i verovatno ću ga kupiti ponovo.




HEAD & SHOULDERS šampon za kosu - korišćen tek da se potroši, jer ga je neko od ukućana kupio na sniženju. Iako protiv peruti, ne daje rezultate, kao ni svi ostali šamponi ovog proizvodjača, bar u mom slučaju.

GARNIER Ultra doux regeneratori - divnog, diiivnog mirisa, a i korektnog efekta. Moja kosa nije preterano zahtevna, pa se u slučaju ova dva proizvoda više išlo na zadovoljenje čula mirisa. Minus je što se miris ne zadržava duže.

REVLON Volume conditioner - volumen je poslednja stvar koja je potrebna mojoj kosi, a ovaj regenerator je po tom pitanju izuzetno efikasan. Jedva bih se izborila sa kosom nakon korišćenja, ali nisam mogla da mu odolim zbog odličnog mirisa koji je daleko postojaniji od prethodno navedenih proizvoda.




BALEA pena za čišćenje lica - detaljnije o njoj OVDE

ALVERDE  2-fazno sredstvo za skidanje šminke - efikasno je skidao šminku, a obe "faze" su se ravnomerno trošile tako da se nije desilo (kao kod Nivee) da pred kraj ostane samo jedna ili druga. 
Medjutim, negde od sredine je počeo čudno da miriše, i iskreno jedva sam čekala da ga potrošim.
Da, i plastika od koje je napravljena bočica je izuzetno čvrsta tako da se proizvod može naneti na tufer samo svojevrsnim istresanjem, što je u neku ruku dobro jer se može koliko toliko dozirati (ako imate strpljenja).




MELLA Dnevni krem - aloja superhidrantni krem sa SPF 15. Ovo je bila jedna sasvim pristojna  krema koja je kožu lica ostavljala u dobrom stanju. Pomalo karamelastog mirisa i bež boje, nije izazivala nikakve probleme. I verovatno bih je kupila opet da na koži ne izgleda super "dewy", što ju je činilo dobrom samo za po kući. Verujem da bi osobama sa suvom kožom bila odlična. OVDE se može videti sastav.

LOKO okoloočna krema protiv bora - kako sam samo tužna zbog ove kreme :( 
Sastav koji je samo za poželeti (šea maslac, kokosovo ulje, beli vosak, avokado, badem, ulje ploda divlje ruže, vitamin E i eterično ulje semena šargarepe), mojoj koži očigledno ne odgovara. Naime, deo ispod oka bi ostajao toliko suv i sparušen kao da u životu ništa nisam stavila na njega za hidrataciju. Pretpostavljam da bi odgovarala svima koji vole i kojima priroda kozmetika odgovara.
 Nažalost, ovo nije prva krema prirodnih sastojaka koja na prija mojoj koži, ali to je sad druga tema koju ću morati još da elaboriram u praksi. 

DOVE krema za ruke - lagana krema za sve koji nemaju većih problema sa rukama. Za neku ozbiljniju negu potražiti nešto drugo.

AROMATHERAPY Anti stres body butter - probni uzorak sam dobila odavno i baš mi se svideo. Miris, ali i nega koju ova mazalica pruža su odlični i sigurno ću ga naručiti sa sajta ovog proizvodjača čim zahladi, jer će biti idealan za zimu.

PRIMA KOZMETIKA Skinology 15% AHA - prijatno sam iznenadjena kremama ove domaće kozmetičke kuće. Ovu sa voćnim kiselinama sam potrošila tokom proleća, a uzela sam u medjuvremenu jednu za hidriranje i ona je sasvim OK. Izuzetno su pristupačni i imaju veliki izbor proizvoda.




ULJE ZA ZANOKTICE - kao što sam napisala na Fejsbuku, zaista ne znam šta mi se desilo pa sam kupila ovaj proizvod bez da sam pogledala sastav. Naime, na etiketi je naveden kao jedan od sastojaka Dibutyl phthalate koji je zabranjen u EU, a kao zemlja porekla proizvoda je navedena Nemačka. Malo čudno, zar ne?!

MAYBELLINE Lash sensational - maskara o kojoj sam pisala u OVOM postu. 

CATRICE Velvet matt eyeshadow - Jump up and brown -  UPOZORENJE! Ako imate ovu senku potrudite se da vam nikad, ali nikad ne ispadne na pod jer je neće ni sve sile ovog sveta očistiti... mesecima ćete pronalaziti tragove i fleke po podu i okolnim stvarima.

Sneka je sama po sebi savršeno pigmentovana, satenske završnice. OVDE  je moguće videti swatch napravljen dok je bila još koliko toliko cela. Stigla mi je malo napukla, pa se malo više polomila, pa sam je sastavljala pomoću alkohola, ali se za kratko vreme ponovo rasula sama od sebe. Na kraju mi je ispala na pod u kupatilu... rasula se po ormariću, po vratima ormarića i unutar njega, po gumenoj stazi na podu koja je bila uništena. Frankenštajn, kad vam kažem.


Šta ste vi potrošili u posednje vreme?

Do čitanja :)


2 comments:

  1. Šteta što ti Dove gelovi ne odgovaraju! Ja sam ga uvrstila u favorite za prethodni mjesec jer sam se zaista iznenadila kako su mi dobri.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni je baš žao što mi ne odgovaraju...imala sam pre par godina još jedan pokušaj sa njima, ali nije nam išlo :)

      Delete